sobota 18. októbra 2014

Halloweenska dekorácia 2014

Nápady na háčkovanú dekoráciu k Halloweenu




Halloween sa blíži, a tak keď ste jedna z tých, čo k tomuto sviatku majú blízko, alebo ako ja zdobíte tým anglické učebne, mám pre vás zopár nápadov.

Krásne háčkovanie :)


NÁPIS HALLOWEEN




Písmená sú robené podľa Moogly free patterns (kliknite sem pre zobrazenie postupov). Návody sú však v angličtine, ale pekne sú tam aj schémy, takže by to nemusel byť veľký problém ;) Pre zvyšok postupu, ako pripevniť písmenká, kliknite sem.



NETOPIERIKY




Je mi jasné, že netopiere by asi mali byť strašidelné, ale nemohla som si pomôcť. Sú také zlaté :) Pripevnila som ich na paličku, aby sa mohli hocikde zavesiť, keďže hlavou dole je im najlepšie. Ďalšie dva som zavesila zvlášť na šnúrku.






Pre návod na tieto chutné netopiere kliknite sem a môžu poletovať aj u vás doma.


TEKVIČKYYY



A čo by bol Halloween bez tekvičiek? Návod na ne si môžete pozrieť tu.




Krásny Halloween!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára